1.Wchodzimy na stronę WWW.OFFICE.COM

Klikamy ZALOGUJ.

2. wpisujemy login w formie adresu email.

3. Wpisujemy przesłane hasło jednorazowe

4. System poprosi nas o ustanowienie własnego hasła. Aby to zrobić wpisujemy jeszcze raz przesłane hasło jednorazowe oraz własne hasło dwa razy.

Nasze nowe hasło nie może zawierać identyfikatora użytkownika oraz musi składać się z co najmniej 8 znaków i z co najmniej 3 z następujących typów znaków: wielkie litery, małe litery, cyfry i symbole.

5. Jeśli chcemy by urządzenie zapamiętało nasze dane logowania, zaznaczamy NIE POKAZUJ PONOWNIE oraz klikamy TAK

6. Po zalogowaniu otrzymujemy dostęp do usług OFFICE 365.

INSTALACJA APLIKACJI TEAMS

  1. Wchodzimy na stronę: https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app
  2. Wybieramy wersję instalacji do pobrania – KOMPUTERY lub URZĄDZENIA PRZENOŚNE

3. Klikamy “POBIERZ APLIKACJĘ TEAMS”

W zależności od tego z jakiej przeglądarki korzystamy, inaczej będzie wyglądać pobieranie pliku. Przeważnie mamy do niego dostęp poprzez ikonę pobierania w przeglądarce lub okienko na dole okna przeglądarki. Finalnie powinien on się znaleźć w katalogu “Pobrane” na komputerze.

4. Uruchamiamy pobrany plik. Rozpocznie się instalacja aplikacji. Po jej zainstalowaniu na pulpicie powinna pojawić się nowa ikona MICROSOFT TEAMS.

5. Po uruchomieniu aplikacji zostaniemy poproszeni o dane logowania. Wpisujemy przesłany login w formie adresu email oraz hasło, które sami ustanowiliśmy.